Testy opon zimowych GT Radial Champiro WT PLUS

GT Radial
Producent GT Radial
Model Champiro WT PLUS
Sezon zimowe
GT Radial Champiro WT PLUS -
ocena kierowców
4/6

Ilość opinii: 24

Opinie o GT Radial Champiro WT PLUS

ran

Opona raczej malo znana na naszym rynku. Ogolnie mowiac, dobrze spelnia swoją role jako opona zimowa. Mam ja pierwszy sezon, wiec nie wiem jak bedzie pozniej. W sniegu i na mrozie spisuje sie niezle, na wodzie tez jest OK. Bieznik jest dosyc ostry, ale za to sprawnie trzyma. Za to z calą pewnoscia nie jest komfortowa - dosyc twadra i glosna, wiec jesli ktos tego nie lubi, musi miec to na uwadze. Moje byc moze nie do konca dobrze są wyważone, wiec to pewnie ma tez spory wplyw na jazdę, no i na tę ocene. Co zas do ceny, to nie wiem czy kupilbym z wyboru, chyba szukalbym czegs bardziej komfortowego.

Jaworski Janusz

Bardzo dobre opony zarówno na suchej jak i na mokrej nawierzchni. Krótka droga hamowania na suchej nawierzchni, troszeczkę dłuższa na mokrej (ogólnie ok ale mogło by być trochę lepiej). Dobry stosunek jakości do ceny. Polecam

Fiodor

Opony użytkują się już dwa sezony i jestem zadowolony. Cena jest adekwatna do jakości. Dodatkowy plus tego zakupu to bardzo dobra obsługa sprzedaży. Polecam serdecznie zakup tych opon:)

Zbigniew Miciński

Moja ocena może być obarczona błędem ponieważ nie mam zbyt dużej możliwości porównania z inymi oponami w tym samym samochodzie, ale ogólnie jestem bardzo zadowolony z zakupu

koalam

W miarę tanie dosyć dobrze sprawują się w trakcie eksplatacji

LECH GADOMSKI

dobre opony, wysoki stosunek jakosci do ceny

darek

lepiej kupic znana polska firme za ta cene

as

kupilem przez przypadek, sa ok

:)

nie polecam

Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.