Testy opon letnich Dunlop Grandtrek AT20
| Producent | Dunlop |
| Model | Grandtrek AT20 |
| Sezon | Opony letnie |
| Dunlop Grandtrek AT20 - ocena kierowców |
Ilość opinii: 1
|



Opona dobrze odprowadza wode wiec tym samym jest bezpieczna. Bieżnik jest tak skonstruowany aby można było wjechać w każdy teren. Byłem tym autem w górach i powiem że poruszałem sie po ciężkim terenie a opony mnie nie zawiodły.
Założyłem oponę do mojego dużego mercedesa i wreszczcie czuję, że kupiłem coś porządnego . Opony bardzo dobrze trzymają się drogi i mogę nimi wjechać w każdy teren. Nie są zbyt głośne.
Zgodzę się, bardzo dobrze odprowadzają wodę. Przy mniejszych kałużach nie czuć nawet, że wjechało się w coś innego niż asfalt. Dzięki temu komfort jazdy się zwiększa.
Używana w Toyocie Rav 4, 70% szosa, 30% teren jest ciacha na asfalcie, dobre właściwości trakcyjne, w lekkim terenie radzi sobie dobrze.
Wiele osób polecało mi ten konkretny model. Przyznam, nie zawiodłem się. Tak komfortowej i cichej jazdy potrzebowałem.
Opony klasy najwyższej bardzo odporne na ścieranie i dobrze odprowadzaja błoto i wodę. Cieszę się z tego wyboru
Nawet po wycięciu przez rurę wbitą w drogę części bieżnika opona zachowywała się normalnie. Do TLC 120 wystarczająca.
Świetna opona, cicha, dobrze trzyma się nawierzchni. Odpowiednia do temperatur powyżej +5stopni, poniżej wyczuwalnie twardnieje. Łatwo się wyważa. Zrobiłem na komplecie ponad 50 tys. km w Mitsu L200 i wciąż wyglądają bardzo dobrze, bieżnika ponad połowa. W stosunku do seryjnych bridgestonów dueler HT, zdecydowanie lepsza.
Na poprzednich oponach Dunlop przejechałem 60 000 km. Żadnych problemów w Pajero SW (2,5 tony). Nie miałem żadnych wątpliwości w związku z ich kupnem, a zrobiłem 10 000 km.