Nokian WeatherProof C 175/65R14 90/88 T C

PRODUCENT
MODEL WeatherProof C
ROZMIAR 175/65R14
SEZON całoroczne
POJAZD dostawcze
INDEKS PRĘDKOŚCI T
INDEKS NOŚNOŚCI 90/88



Przeczytaj opinie o oponie Nokian WeatherProof C

5/6

Ilość opinii: 10

Typ: opona całoroczna.

Przeznaczenie: samochody dostawcze.

Charakterystyka: Nokian Weatherproof C to opona dostawcza z rodziny nowoczesnych opon całorocznych Nokian Weatherproof. Ten model opony to połączenie osiągnięć marki zarówno w produkcji opon letnich, jak i zimowych. Nokian Weatherproof C to bezpieczeństwo, komfort jazdy i oszczędności przez cały rok, bez konieczności sezonowej zmiany opon.

Producenci opony zawarli w tym modelu osiągi, które są najbardziej pożądane przez kierowców w środkowej Europie. Liczne testy zimowe w Finlandii i letnie w Niemczech oraz w Hiszpanii pozwoliły stwierdzić, że faktycznie opona odpowiada na wszystkie potrzeby kierowców w tej części świata. Co więcej, opona uzyskiwała w trakcie testów dużo lepsze wyniki od obecnych dłużej na rynku innych opon całorocznych.

Opona Nokian Weatherproof C została wyposażona w głębokie i szerokie rowki, które bez przeszkód odprowadzają napotkaną na swojej drodze wodę, śnieg i błoto pośniegowe. Z kolei sztywne bloki barkowe nawet przy wysokich prędkościach i większym obciążeniu, które jest charakterystyczne dla samochodów dostawczych, zapewniają stabilną podróż.

Nokian

I. Producent gwarantuje nienaganną jakość opon NOKIAN i zapewnia bardzo dobre warunki trakcyjne przez czas użytkowania w okresie gwarancyjnym.

II. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty zakupu, lecz nie dłużej niż 60 miesięcy od daty produkcji. Reklamacje należy składać w punkcie zakupu opon w terminie 14 dni od daty stwierdzenia wady wraz z dowodem zakupu. O ile wada opony jest widoczna tylko po napompowaniu reklamowaną oponę należy dostarczyć wraz z felgą, na której była eksploatowana. Gwarancja zgłoszona po terminie podlega odrzuceniu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji, z wyjątkiem przypadków, gdy opona musi zostać zbadana w laboratorium producenta. W takim przypadku sprzedający poinformuje kupującego o przekazaniu opon do badania, co skutkować będzie wydłużeniem okresu załatwiania reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji sprzedawca poinformuje kupującego w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.

III. Gwarancją nie są objęte opony bez numeru DOT oraz w przypadku, gdy wady są skutkiem: nieprawidłowej techniki jazdy, nieprawidłowego przechowywania opony, nieprawidłowego montażu i demontażu opon, eksploatacji w sposób niezgodny z zaleceniami zdefiniowanymi na boku opony, uszkodzeń mechanicznych takich jak: przecięcie, przebicie, uszkodzenie w skutek uderzeń o przeszkodę, uszkodzenia celowego, trwałego uszkodzenia/zużycia w wyniku eksploatacji przy nieprawidłowej zbieżności kół, niewłaściwym ciśnieniu w oponie, uszkodzonych obręczach, hamulcach, wypadku drogowego, niewłaściwego zastosowania opony, zastosowania niewłaściwego rozmiaru dętki, uszkodzeń chemicznych, naprawiania opon, naturalnego procesu starzenia się gumy.
Gwarancja nie obejmuje również zużycia bieżnika poniżej głębokości TWI.

IV. Reklamacja zostanie uznana w każdym przypadku stwierdzenia wady fabrycznej (złe wykonawstwo, wady materiałowe lub wady konstrukcyjne). W przypadku uznania reklamacji kupujący otrzymuje towar wolny od wad, o ile wada została zgłoszona w terminie do 2 lat od daty zakupu. W przypadku zgłoszenia wady w okresie powyżej dwóch lat od daty zakupu, kupujący otrzyma zwrot ceny nabycia pomniejszonej o kwotę stanowiącą koszt zużycia reklamowanych opon, bądź nowe opony, o ile kupujący jednocześnie dokona wpłaty kwoty odpowiadającej procentowemu kosztowi zużycia opony.

V. Stopień zużycia reklamowanej opony oblicza się poprzez pomiar pozostałej głębokości bieżnika reklamowanej opony i porównanie jej z głębokością bieżnika opony nowej według następującego wzoru:

100 [1-(aktualna głębokość rzeźby w mm)]
----------------------------------------
(głębokość rzeźby w nowej oponie w mm)%

Producent nie odpowiada za szkody, niedogodności oraz utracone korzyści, powstałe na skutek nie używania pojazdu w wyniku zasadnej reklamacji.