Continental ContiEcoContact 3 195/65R15 91 H

PRODUCENT
MODEL ContiEcoContact 3
ROZMIAR 195/65R15
SEZON letnie
POJAZD osobowe
INDEKS PRĘDKOŚCI H
INDEKS NOŚNOŚCI 91



Przeczytaj opinie o oponie Continental ContiEcoContact 3

5/6

Ilość opinii: 435

Opona Continental ContiEcoContact 3 to przykład letniej opony z klasy premium czyli wysokiej. Model wyprodukował koncern Continental z myślą o samochodach kompaktowych. Solidna przyczepność i krótka droga hamowania to główne zalety produktu. Ogumienie sprawdza się szczególnie na suchej nawierzchni. Dobre właściwości trakcyjne na zakrętach oraz wysokie przebiegi to cechy, które czynią z opony Continental ContiEcoContact 3 atrakcyjne rozwiązanie dla kierowców.

Opona Continental ContiEcoContact 3 to udoskonalona wersja starszego modelu, oznaczonego symbolem ContiEcoContact EP. Konstruktorzy z Continental opracowali asymetryczny bieżnik, który utrzymuje optymalne parametry w każdych warunkach pogodowych. Skrócenie drogi hamowania na suchej i mokrej drodze to rezultat zastosowania sztywnych obwodowych żeber. Na tle starszej wersji, opona Continental ContiEcoContact 3 potrzebuje zdecydowanie krótszej drogi by zahamować. Precyzja prowadzenia i stabilność kierunkowa to także zasługa obwodowych żeber. Na zewnętrznym barku opony możemy znaleźć specjalne nacięcia, dzięki którym trakcja na mokrej drodze prezentuje się lepiej. Dotyczy to szczególnie zakrętów. Centralna strefa bieżnika posiada szerokie kanały obwodowe, natomiast wewnątrz barku umieszczono ukośne nacięcia. Opracowanie takiej rzeźby pozwala na szybkie odprowadzanie wody z powierzchni bieżnika. Ułatwia to ochronę przed aquaplaningiem. Produkt powstał na bazie mieszanki gumowej zawierającej krzemionkę drugiej generacji, co wzmacnia ogumienie. W efekcie, zmniejszeniu uległy opory toczenia, co rzutuje na większe oszczędności na eksploatacji paliwa. Zabiegi specjalistów z Continental pozwoliły również na wydłużenie przebiegów. Struktura bieżnika umożliwiła równomierny rozkład nacisków, co przyczynia się do znacznego ograniczenia hałasu. Opona Continental ContiEcoContact 3 zapewnia wygodę w trakcie podróży. Wysokie parametry produktu mają odzwierciedlenie w wynikach testu tygodnika ,,Auto Świat”. Redakcja magazynu poddała ocenie 13 opon, a model Continental ContiEcoContact 3 okazał się w tej analizie najlepszy. Oprócz tego, produkt Continental zyskał również pozytywne noty w ,,ADAC motorwelt” oraz ,,Autozeitung”.

Opona Continental ContiEcoContact 3 jest egzemplarzem letniej opony przeznaczonej dla pojazdów osobowych. Model ten zaleca się kierowcom samochodów kompaktowych. Kierowcy nastawieni na codzienną jazdę powinni być z niej zadowoleni. Opona Continental ContiEcoContact 3 jest rozwiązaniem ekonomicznym, odpowiednim do jazdy po mieście oraz w trasie.

Continental, Uniroyal, Semperit, Barum

  1. Continental Opony Polska Sp. z o.o. gwarantuje że wszystkie nowe opony dostarczone i oznakowane nazwą firmy Continental lub innym chronionym znakiem należącym do koncernu Continental wraz z zakodowanym nr DOT i/lub nr seryjnym są wolne od wad w okresie gwarancyjnym, o którym mowa w pkt. 2 pkt .6 i mogą być użytkowane w celach do jakich są przeznaczone.
  2. Bieg okresu gwarancyjnego w każdym przypadku nie może zakończyć się później niż z upływem 60-ciu miesięcy od daty produkcji oznakowanej z boku opony w numerze DOT lub w numerze seryjnym.
  3. Ewentualne reklamacje winy być zgłaszane poprzez dostarczenie kwestionowanych opon do jednego z upoważnionych przez COP Punktów Obsługi Gwarancyjnej. Data postawienia opon do dyspozycji Punktu Obsługi Gwarancyjnej jest równoznaczna z datą rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.
  4. Reklamacja będzie rozpatrzona w oparciu o wyniki badania kwestionowanej opony i przedstawionych dokumentów.
  5. COP załatwi reklamacje na wadliwe opony według własnego uznania tj.:
    • dostarczy opony bez wad lub udzieli odpowiedniej ulgi na zakup nowych opon
    • zwróci odpowiednią część ceny według obowiązującego w dniu przyjęcia reklamacji zalecanego cennika COP lub w uzasadnionych przypadkach całość ceny kupna.
  6. Okres gwarancji trwa od daty zakupu nowej opony lub nowego samochodu udokumentowanej odpowiednim dowodem zakupu do czasu gdy bieżnik w oponie stanie się płytszy niż 1,6 mm lub osiągnie miejsce oznaczone TWI Za wyjątkiem przypadków o których mowa poniżej w pkt.7, rekompensatę z tytułu gwarancji przyznaje się do wysokości ograniczonej poprzez odliczenie wartości zużycia reklamowanej opony przy czym zużycie to oblicza się według następującego wzoru:

    A = (1 - (B - 1,6mm(TW1) / C - 1,6mm(TW1))) * 100%

    A - procentowy wskaźnik zużycia opony który zaokrągla się do pięciu procent
    B - średnia głębokość bieżnika zmierzona w trzech punktach i wyrażona w milimetrach
    C - głębokość bieżnika nowej opony wyrażona w milimetrach
  7. Konsumentom w rozumieniu rozporządzenia Rady Ministrów z 30.05.1995r. w sprawie szczegółowych warunków zawierania l wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych z udziałem konsumentów (Dz.U. nr64 poz.328) przyznaje się w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu nowej opony lub nowego samochodu o ile nie upłynął jeszcze okres gwarancyjny ustalony według postanowień pkt.2 i pkt.6 - rekompensatę za wadliwą oponę w wysokości 100% ceny.
  8. Na wniosek reklamującego COP zrekompensuje kupno dętki i/lub ochraniacza, jeżeli ich uszkodzenie nastąpi w wyniku wady opony.
  9. COP nie odpowiada za uszkodzenia wynikające z:
    • nieprawidłowego przechowywania opon
    • założenia opony na obręcz o nieodpowiednim rozmiarze lub typie, bądź na obręcz, która jest uszkodzona i/lub skorodowana
    • użycia nieprawidłowego wymiaru dętki lub zaworu, używania opony niezgodnie z jej przeznaczeniem lub parametrami technicznymi
    • uszkodzenia opony w związku z nieprawidłowym montażem lub demontażem
    • przedwczesnego lub nieregularnego zużycia spowodowanego złym stanem technicznym pojazdu (niewyważenie, uszkodzone hamulce, zawieszenie itp.)
    • eksploatacji opon z nieodpowiednim ciśnieniem wewnętrznym w porównaniu ze specyfikacją podaną w instrukcji obsługi i/lub ze specyfikacją techniczną producenta opon
    • mechanicznego lub chemicznego uszkodzenia opon, sportowej eksploatacji opon (wyścigi, rajdy)
    • uszkodzenia opony w związku z wystąpieniem innych okoliczności (pożar, wypadek, przegrzanie, siła wyższa, itp.)
    • używania opon poniżej dopuszczalnej głębokości bieżnika
    • naprawiania opony (wulkanizacja) poza producentem
    • przeciążanie pojazdu
  10. COP nie pokrywa odszkodowania za straty czasu i niewygody wynikające z przestoju pojazdu oraz inne szkody będące następstwem wady opony.
  11. Nie podlega reklamacji opona, która nie posiada numeru DOT l/lub numeru seryjnego.