infolinia: 0801 11 43 43

Infolinia

0801 11 43 43

Doradzimy w wyborze opon i felg!

Godziny pracy infolinii: Pon - Wt 7 - 22 Środa31.05 nieczynne Czw -Pt 01.06 8 - 18 Sobota 02.06 8 - 18 Niedziela 03.06 nieczynne Poniedziałek 04.06 7 - 22 Wtorek 05.06 7 - 22

Opony do samochodów Nissan

Nissan

Wybierz model Nissan

Nissan 100 NX
  • Coupe I
Nissan 200 SX
  • Coupe S14
Nissan 300ZX
  • Coupe Z32
Nissan 350Z
  • Cabrio I
  • Coupe I
Nissan 370Z
  • Coupe I
  • Roadster I
Nissan Almera
  • Hatchback I
  • Hatchback II
  • Sedan I
  • Sedan II
  • Tino I
Nissan Atleon
  • Dostawczy I
Nissan Cabstar
  • Dostawczy F23
  • Dostawczy F24
Nissan Cube
  • MPV Z12
Nissan Evalia
  • Van I
Nissan GT-R
  • Coupe I
  • Coupe I FL
Nissan Interstar
  • Van I
  • Van II
Nissan Juke
  • SUV I
  • SUV I FL
Nissan Kubistar
  • Van I
Nissan Leaf
  • Hatchback I
  • Hatchback II
Nissan Maxima
  • Sedan I
  • Sedan II
Nissan Micra
  • CC III
  • Hatchback II
  • Hatchback II FL
  • Hatchback III
  • Hatchback IV
  • Hatchback IV FL
  • Hatchback V
Nissan Murano
  • SUV I
  • SUV II
Nissan Navara
  • Double Cab I
  • King Cab I
  • Pick-Up IV
Nissan Note
  • Hatchback I
  • Hatchback II
Nissan NV200
  • Combi I
  • Van I
Nissan NV300
  • Van I
Nissan NV400
  • Van I
Nissan Pathfinder
  • SUV III
Nissan Patrol
  • Station Wagon I
  • SUV I
  • SUV II
Nissan Pick-Up
  • Pick-Up I
  • Pick-Up II
Nissan Pixo
  • Hatchback I
Nissan Prairie Pro
  • Van I
Nissan Primastar
  • Bus I
  • Dostawczy I
Nissan Primera
  • 4/5 drzwi P10
  • 4/5 drzwi P11
  • 4/5 drzwi P12
  • Kombi P10
  • Kombi P11
  • Kombi P12
Nissan Pulsar
  • Hatchback C13
Nissan Qashqai
  • SUV I
  • SUV II
  • SUV II FL
Nissan Qashqai +2
  • SUV I
Nissan Sunny
  • Hatchback VIII
Nissan Terrano
  • SUV I
  • SUV II
Nissan Tiida
  • 4/5 drzwi I
Nissan X-Trail
  • SUV I
  • SUV II
  • SUV III
  • SUV III FL

Nissan

W 1911 roku uruchomiono w Tokio fabrykę aut o nazwie Kwaishinsha. Założył ją inżynier Masujiro Hashimoto. 3 lata później z zakładu wyjechał pierwszy samochód. Nazywał się DAT.

Marka od początku swojego istnienia była nastawiona na produkcję aut ciężarowych i dostawczych. W 1919 roku powstała firma Jitusyo Jidosha. W 1926 obydwie firmy się połączyły. Owocem tej współpracy było powstanie w 1931 roku prototypu małego samochodu Datson.

Po kolejnych perturbacjach oraz restrukturyzacji w kwietniu 1934 powstała firma Nissan Motor Co. Ltd. Centrala firmy została przeniesiona z Tokio do Yokohamy.

W 1935 roku na rynku pojawiły się pierwsze egzemplarze auta Datsun. Marka rozpoczęła sprzedaż w Australii. W tym samym czasie aktywnie angażując się na polu wyścigów samochodowych. Odnosząc liczne sukcesy dzięki modelowi NL75/76. Rok później koncern wszedł w pierwszą międzynarodową współpracę. Partnerem była amerykańska Graham-Paige Motors.

Wojna dała się Nissanowi mocno we znaki – zniszczono fabryki i infrastrukturę przemysłową. W konsekwencji – wielu dealerów przeszło do konkurencyjnej Toyoty. Sposobem na wyjście z kryzysu miało być podpisanie w 1953 roku umowy z brytyjskim Austinem.

Zabieg ustabilizował sytuację Nissana, który mógł następnie wykupić trzy mniejsze firmy samochodowe: Minsei, Prince oraz Cony. W latach 80. marka zaczęła wchodzić na rynek europejski. Początkowo, wchodząc w mariaż z podupadającą Alfą Romeo. Efektem współpracy był samochód ARNA. Auto nie spełniło oczekiwań klientów, a obydwie firmy rozwiodły się bardzo szybko.

Wraz z początkiem lat 90. Nissan udostępnił swoją technikę firmie Samsung. Koreańczycy zamierzali stworzyć bardzo szeroką gamę produktów. Jak się szybko okazało, żaden z pomysłów nie odniósł sukcesu. W tym samym czasie Nissan tworzył fabryki poza Japonią. Pod koniec lat 90. 35% udziałów Nissana zakupił Renault. Wyprodukowany wkrótce potem Nissan 180 odniósł sukces rynkowy. Firma zaczęła odnosić sukcesy na rynku globalnym.