infolinia: 0801 11 43 43

Infolinia

0801 11 43 43

Doradzimy w wyborze opon i felg!

Godziny pracy infolinii: Środa 30.05 7 - 22 Czwartek 31.05 nieczynne Piątek 01.06 8 - 18 Sobota 02.06 8 - 18 Niedziela 03.06 nieczynne Poniedziałek 04.06 7 - 22 Wtorek 05.06 7 - 22

Opony do samochodów Mitsubishi

Mitsubishi

Wybierz model Mitsubishi

Mitsubishi 3000GT
  • Coupe I
Mitsubishi ASX
  • SUV I
  • SUV I FL
Mitsubishi Carisma
  • Hatchback I
  • Hatchback I FL
  • Sedan I
  • Sedan I FL
Mitsubishi Colt
  • Cabrio VI
  • Hatchback IV
  • Hatchback V
  • Hatchback VI
  • Hatchback 3D VII
  • Hatchback 5D VII
Mitsubishi Eclipse
  • Coupe I
  • Coupe II
  • Coupe III
  • Coupe IV
  • Spyder II
  • Spyder III
  • Spyder IV
Mitsubishi Eclipse Cross
  • SUV I
Mitsubishi Galant
  • 4/5 drzwi V
  • 4/5 drzwi VI
  • Kombi VI
Mitsubishi Grandis
  • Van I
Mitsubishi i-MiEV
  • Hatchback I
Mitsubishi L200
  • Pick-Up II
  • Pick-Up III
  • Pick-Up V
Mitsubishi Lancer
  • 4/5 drzwi VI
  • 4/5 drzwi VII
  • 4/5 drzwi VIII
  • Evolution IX
  • Evolution VIII
  • Evolution X
  • Kombi VII
Mitsubishi Outlander
  • SUV I
  • SUV II
  • SUV III
  • SUV III FL
Mitsubishi Pajero
  • Pinin 2door III
  • Pinin 4door III
  • Sport III
  • SUV II
  • SUV III
  • SUV IV
Mitsubishi Sigma
  • Kombi I
  • Sedan I
Mitsubishi Space Gear
  • Van II
Mitsubishi Space Runner
  • Van I
  • Van II
Mitsubishi Space Star
  • Hatchback II
  • Hatchback II FL
  • Van I
Mitsubishi Space Wagon
  • Van II
  • Van III

Mitsubishi

Historia firmy Mitsubishi sięga lat 70. XIX wieku. Wtedy to Yataro Iwasaki założył kompanię żeglugową Tsukomo Showaki. Firma w 1873 roku zmienił nazwę na Mitsubishi Showaki. W kolejnych latach firma dynamicznie się rozwijała. Już w 1874 roku przeniesiono siedzibę do Tokio. Firma zajmowała się głównie obsługą linii żeglugowych.

Pierwszy samochód został wyprodukowany przez Mitsubishi w 1917 roku. Był to jednocześnie pierwszy seryjny model samochodu wyprodukowany przez japońskiego producenta. Mowa o wzorowanym na Fiacie Zero aucie Mitsubishi A. Samochód nie zrobił furory – wyprodukowano jedynie 22 egzemplarze. Mówiąc wprost – model A był zwyczajnie za drogi. Trzeba było za niego zapłacić nawet kilkukrotnie więcej niż za Forda T. W 1918 roku firma wyprodukowała pojazd ciężarowy T1. Niedługo potem pojawił się pierwszy japoński autobus – Fuso B46. W latach 30. Mitsubishi zajmowało się również produkcją samolotów, statków, okrętów i batyskafów.

Podczas II wojny światowej zajmowano się przede wszystkim produkcją samolotów (m.in. A6m Zero). Po zakończeniu wojny Mitsubishi zostało podzielone na ponad 100 małych firm. Zrezygnowano również z produkcji samochodów osobowych, koncentrując się na pojazdach użytkowych. Mowa np. o trójkołowym pickupie XTM! Mizushima, skuterze C-10 Silver Pigeon, autobusie MB46.

Po produkcji samochodów osobowych wrócono za sprawą małego modelu Henry J., który był produkowany przez jedną z firm pochodzących z podzielonego koncernu. W tym samym czasie firma nawiązała również współpracę z Willysem, stając się jedynym licencjonowanym producentem Jeepa. Pierwszy powojenny samochód osobowy Mitsubishi powstał w roku 1960. Mowa o Mitsubishi 500, który był niewielkim autem o mocy 20 KM. Sukces rynkowy sprawił, że w sprzedaży pojawiły się kolejne modele: 360, Minica, Colt 600, Colt 800 oraz cieżarówka Canter.

W 1970 roku powstaje spółka Mitsubishi Motors Corporation. Jej głównym zadaniem była rzecz jasna produkcja samochodów. Okazało się to szczególnie opłacalne, gdyż ze względu na kryzys naftowy miał miejsce wzrost zainteresowania małym i oszczędnymi samochodami osobowymi. Wkrótce potem Mitsubishi debiutuje na rynku USA.

W latach 70. Mitsubishi pojawia się również na rynkach europejskich. Prawdziwa ekspansja zaczęła się jednak dopiero w latach 80. Firma wprowadziło nowe modele – Starion i Lancer oraz pierwszy model samochodu terenowego Pajero, który święcił tryumfy w rajdach.

Dalszy rozwój na rynkach zagranicznych umożliwiło przenoszenie produkcji do fabryk ulokowanych bezpośrednio na rynkach zbytu. Powstanie w 1985 roku spółki joint-venture z Chryslerem pozwoliło odkupić udziały od amerykańskiego koncernu. W Europie Mitsubishi podpisało w 1991 roku porozumienie z Volvo i przejęło 33% udziałów w holenderskiej fabryce. W 1999 roku Mitsubishi przejęło całość udziałów. Obecnie Mitsubishi blisko współpracuje z koncernem DaimlerChrysler.