Testy opon całorocznych Kumho ROAD VENTURE MT KL71

Kumho
Producent Kumho
Model ROAD VENTURE MT KL71
Sezon całoroczne
Kumho ROAD VENTURE MT KL71 -
ocena kierowców
5/6

Ilość opinii: 9

Opinie o Kumho ROAD VENTURE MT KL71

marek bieszczady

Kumho kl71 sprawuje się doskonale w błocie, rewelacyjnie się oczyszczają, doskonale spisuje się również na asfalcie i jest niewiarygodnie cicha (czego nie przypuszczałem). Ścieralność praktycznie żadna - przebieg 36tys. km. W porównaniu do BF zdecydowanie lepsza opona. Wygląd opony - super. Szczerze polecam.

Sław

Bardzo dobra w terenie. Zgadzam się z większością pozytywnych opinii o tej oponie które tu przeczytałem oprócz jednej : Cicha na asfalcie ?? To napisał chyba ktoś kto miał te opony w bagażniku, tam może są ciche. Ja mam je założone na felgach i jeżdżę na nich i w terenie (rewelacja) i po czarnym, tu już nie jest bajka ale ujdzie, oprócz hałasu który jest całkiem spory nawet przy zamkniętych szybach. Po prostu huczą niemiłosiernie , no chyba że ktoś jeździ max 40km/h no to wtedy hałas jest akceptowalny.

Maikardaaion

Doskonałe opony w roli MT/uniwersalne. W porównaniu z BFGoodrich MT KM2, COOPER Discoverer STT cichsze na asfalcie, lepsze w terenie, lepiej trzymają się na mokrym i na śliskim/zmarzniętym. Z racji na mieszankę gumy w ziemie są lepsze od opon letnich, jednak z powodu bieżnika gorsze od zimowych. Śmiałbym stwierdzić, że oznaczenie M+S (mud+snow) na oponach jest zasłużone. Jeśli chodzi o lód na drodze to na to nie ma mocnego ogumienia - tylko kolce. W śniegu czy to mokrym czy kopnym łańcuchów nie potrzebują. W błocie pracują dobrze, czyszczą się szybko. Na kamieniach i podłożu twardym dodatkowo pomaga bieżnik boczny. Niestety słabe na trawersach, ale tutaj ma też znaczenie środek ciężkości samochodu. Podsumowując, po przetestowaniu kilku opon MT i AT w podobnych warunkach jak na razie nie znalazłem lepszych opon.

Grzechuka

Zdecydowanie lepsze w terenie niż BFG AT w tym samym rozmiarze.

Ivan

Dobry na ulicy, dobre na off-road na błocie, dobre na kamienistych i twardych powierzchniach

Balu

Suzuki Vitara Long V6, lift 2,5. Świetny wygląd,16 205/85 spalanie w zimie wzrosło o ok. 2 litry (gazu) w mieście. W terenie 4x4 ok.18 l.-20 l.. Były seryjne 16 215/65 MT drogowe. Trochę głośniejsze, ale idzie się przyzwyczaić.

Robson

Opona MT ale w przeciwieństwie do innych mt cicha na asfalcie.Przy dużych przechyłach bocznych znosi.U mnie więcej pokonuje tras terenowych,szkoda że koreańce nie zrobili profilu 90 i dołożyli z 3-5mm do bieżnika,to już by była rewelacja.Orginalnie ma 15mm mięsa.w samuraiu spisuje się b.dobrze.5lat gwarancji producenta,mieszanka gumy dość miękka,ciekawi mnie jak sprawdzi się w głębokim śniegu.Polecam dla leśników,rolników którzy poruszają się dużo w terenie ale też po czarnym.

Alessio

W odniesieniu do ocen jest więcej niż dobra, biorąc pod uwagę, że to koszt jednej trzeciej ceny opon znanych marek. Made in USA.

Zibi

Świetne MTki do jazdy po każdej nawierzchni, równie dobrze zachowują się w terenie jak i na utwardzonych drogach. Jeżdżę na ciśnieniu 1,2Pa i jest nawet komfortowo, przy niemalże zerowym ugięciu opony. Opony są stosunkowo lekkie, więc mimo dużo większego rozmiaru niż oryginał, auto nie jest zamulone (mała moc). Bieżnik jest tak skonstruowany że nie wgryza się tak agresywnie jak np. Simex,ale dzięki temu na normalnej drodze jest na prawdę cicho. Prowadzenie jest pewne i przewidywalne.

Opinie użytkowników pochodzą z serwisu Oponeo.pl. Gromadzone są w wyniku ankiet posprzedażowych, przeprowadzanych wśród klientów sklepu internetowego. Opinie stanowią wyłączną własność grupy Oponeo.pl S.A.