Testy opon całorocznych Falken Euroall Season AS200
Producent
Falken
Model
Euroall Season AS200
Sezon
całoroczne
Falken Euroall Season AS200 - ocena kierowców
5/6
Ilość opinii: 109
Opinie o Falken Euroall Season AS200
Jakub Marek
Poprzednio miałem Dunlopy i musze przyznac ze Falkeny sprawuja sie lepiej. Są ciche i dobrze trzymaja sie drogi.
Wybór na nie padl po przegladnieciu niemieckich testow opon calorocznych w ktorych Falken as200 ustepowal jedynie oponom firmy GoodYear. Jezdzilem w warunkach suchych jak i mokrych i opony sprawdzaly sie bardzo dobrze. Troche twardo amortyzuja ale za to sa ciche i dobrze trzymaja sie drogi. Niestety nie miałem jeszcze okazji testowac tych opon na sniegu...
jerry
Zakupu dokonałem po przeczytaniu niemieckich testów opon calorocznych. Bardzo ciche. Jeździłem po suchym i mokrym - bardzo dobrze odprowadzają wodę i trzymają się drogi. Na błocie pośniegowym oraz śniegu zachowują się jak dobre zimówki.
Blady
Opony kupione z wyboru, chciałem spróbować wielosezonu. W porównaniu do letnich porażka, dla dynamicznie jeżdżących nie polecam, zachowują się jak typowe zimówki, są za miękkie. Jeżeli jednak masz dość co sezon wizyt u wulkanizatora polecam. Mam napęd na obie osie wiec przy ruszaniu nie zauważyłem różnicy, natomiast w zakrętach auto żyje własnym życiem, cieżko stwierdzić co się dzieje z kołami.
Knop Krzysztof
Polecam te oponki sezonowe atrakcyjna cena i spełniają moje wymagania
Sylwester Cywiński
Zadowolony jestem z jazdy w okresie zimowym, zero poślizgów.
AndreaS
Stosunek jakosci do ceny dobry
Marek
Zakupione z wyboru po wnikliwych analizach opinii z internetu. Finalnie przekonał mnie test z niemieckiego tygodnika AutoBild.Super wyglądają i mają taki mini rant ochronny a'la FR, nie widać tego na żadnym zdjęciu w internecie. Opony super w prowadzeniu i co dla mnie ważne są ciche może nie tak jak typowo letni Continental ale jest bardzo dobrze. Chyba najlepsze oponki całoroczne na których jeździłem a mam porównanie /u żony w aucie Kleber Quadraxer też bardzo fajne ale mega śliskie na deszczu! /brat jeździ na Optimo 4S też OK ale jest wyczuwalny duży opór toczenia!
dzap
Na bardzo mokrej nawierzchni, opona radzi sobie marnie. Należy zachować szczególną ostrożność, tak poza tym to świetna opona letnia, byłaby idealna w tej cenie gdyby miała mniejsze spalanie
Konrad
Godne polecenia
PaRa
Opony do auta hobby, doskonale się w nim sprawdziły.
Leszek
Może i jest głośniejsza, ale nie jeżdżę z otwartym oknem, więc tego nie słyszę. Ogólne wrażenia - porządna marka, przyjemna jazda.Używałem opony Michelin/Nokian - nie widzę jakiejś fundamentalnej różnicy, także w zużyciu paliwa. A nie mam problemu z drugim kompletem opon.
Musiałem ocenic zachowanie na śniegu - wpisałbym 0, bo jeszcze nie było śniegu w tym roku :) Więc wpisałem 1, bo inaczej system nie chciał przyjąć oceny
Wojtek
Bardzo dobra opona całoroczna, świetnie się trzyma drogi w każdych warunkach.
Dla tych co jeżdżą około 10 000 km na rok i przeważnie w mieście starczy na 4 - 5 lat.
Polecam zwłaszcza w cenie OPONEO z Bydgoszczy.
Jerzy
Zimą na nich jeszcze nie jeździłem , natomiast w relacji do wyglądu bieżnika opona zaskakująco cicha w warunkach poza zimą, po przejechaniu 6 tys km nie widać oznak zużycia
stamat
Jeżeli pojawi się konieczność wymniany, kupię ponownie
bucyrus
To moje pierwsze całoroczne gumy i nie sprawdziłem ich w warunkach zimowych, ale Falkeny mogę polecić już po 2000 km. Auto prowadzi się pewnie i chociaż jeżdżę dość spokojnie, wchodzenie w ostrzejsze zakręty nie sprawia problemów. Bieżnik ma ciekawy layout i widać jego dopasowanie do szerokiego wachlarza warunków naszej strefy klimatycznej. W porównaniu do opon letnich, spalanie nie wzrosło ani odrobinę.
Jedyny mankament jaki można odczuć podczas jazdy, to gdy poruszamy się po wilgotnej (ale nie, całkowicie mokrej) nawierzchni. Słychać wtedy dość charakterystyczny szum, poza tym są bezgłośne.
Dodatkowo, w upalne dni odczuwałem coś w rodzaju nieznacznego zmiękczenia gumy, dawało to złudzenie jazdy na zimówkach po suchym asfalcie.
Ogólnie bardzo dobry stosunek cena/jakość, czekam na zimę ;)
Adam Mielniczuk
Świetne opony przy niskim nakładzie finansowym
Leszek Kapusniak
Opony sprawuja sie dobrze na mokrej nawierzchni jak i na suchej, Godne polecenia !!
punto17
Miałem okazje jechać na tych oponach latem w deszczu do belgi i powiem ze do tego auta te opony sa stworzone żadnych nie przewidzianych sytuacji, po przejechaniu około 5 tys nie widać śladów zużycia. Nie sa specjalnie głośnie, w zakrętach dobrze trzymają się. Należy dodać ze żadna opona nie zastąpi rozsądku i opanowania kierowcy.
Wojtek
Przed zakupem długo zastanawiałem się czy warto kupić opony wielosezonowe. Teraz wiem, że był to dobry wybór. Opony użytkowane głownie w mieście. Polecam opony Falken!
Darek d
Porażka. Opona wyważona juz 6 raz wydałem z 300zl i dalej przy 100 120 km/h zaczyna bić. Nie mam nic na wymianę bo stare wywaliłem i mam problem z reklamacja. Ale dla mnie to nieporozumienie by 3 z 4 opon nie dało się wywazyc w 3 różnych serwisach. Nie polecam nikomu lepiej dodać te 200 300zl i kupić coś co nie zbierze nam czasu i nerwów. Na koniec i tak wyjdzie na to samo.
Przemek
Opona zachowuje się odpowiednio we wszystkich warunkach spotykanych na polskich drogach. Dobry stosunek jakości do ceny.
Mossakowski
Wcześniej jeżdziłem na Dębicach Nawigator bieżnik zużył się równomiernie po 50 tys,km - teraz chcialem sprawdzić jak sprawują się opony nieco droższe i zza oceanu - bieżnik jest nowoczesny, opona kierunkowa więc myślę,że jest nieco cichsza od polskiej,na mokrej jak i suchej nawierzchni zapewnia dobrą przyczepność, na śniegu też sprawuje się bardzo dobrze. Jestem zwolennikiem opon całorocznych i nie zamierzam już wydawać pieniędzy na dwa komplety kół - tak było do 2011 r.,ale odkąd się przekonałem na własnej skórze stwierdzam, że nie warto.
f
Po przejechaniu ponad 2000 km w grudniu i styczniu, uważam, że opony są bardzo dobre. Nie miałem okazji sprawdzić ich na głębokim śniegu. W tym sezonie w moim mieście śnieg spadł tylko raz i dość szybko rozpuścił się. Ale w tych warunkach sprawowały się bardzo dobrze.
Na lekko mokrej nawierzchni słychać specyficzny gwizd. Nie jest bardzo głośny i nie przeszkadza w jeździe. Tym bardziej, że u mnie słyszalny jest w zakresie prędkości 50-70 km/h. Hamowanie na mokrej nawierzchni zdecydowanie lepsze niż na oponach Continental Winter Contact TS810.
Na suchej nawierzchni opony toczą się cicho. Ale w przypadku tego samochodu porównuję do Continental Winter Contact TS810. Jest ciszej niż właśnie na Conti.
Hamowanie na suchym asfalcie zimą również lepsze niż w przypadku Continentali. Możliwe, że to kwestia porównania opony nowej z nieco już zużytą.
Bardzo przyjemnie tłumią drobne nierówności - tak sprężyście i cicho. Chociaż teraz wydaje się, że drobnych pęknięć asfaltu jest więcej niż podczas jazdy na Continentalach. Ale jest zdecydowanie ciszej.
Przy prędkościach autostradowych jest bardzo stabilnie.
Nie są to moje pierwsze opony całoroczne. W innym samochodzie miałem już Barum Quartaris i Goodyear Eagle Vector EV2+. Goodyear'y są dobre, ale głośne. Barum'y ciche, ale na mokrej nawierzchni trzeba uważać - auto robi się podsterowne.
Falken AS200 obecnie wydają się mieć super właściwości - dobre na suchym, mokrym i na niewielkim śniegu. Zobaczymy, jak będzie w pozostałych warunkach.
Dominik
Przejeździłem na nich jesień i zimę mając same dobre doświadczenia. Poziom hałasu mógłby być niższy.
Sabat
Bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Stosunkowo ciche jak na opony wielosezonowe. Polecam
Kup Falken Euroall Season AS200
Sprawdź modele opon
całorocznychFalken. Wybierz odpowiedni dla Twojego auta rozmiar opon i zobacz inne produkty z naszej oferty.
Poprzednio miałem Dunlopy i musze przyznac ze Falkeny sprawuja sie lepiej. Są ciche i dobrze trzymaja sie drogi. Wybór na nie padl po przegladnieciu niemieckich testow opon calorocznych w ktorych Falken as200 ustepowal jedynie oponom firmy GoodYear. Jezdzilem w warunkach suchych jak i mokrych i opony sprawdzaly sie bardzo dobrze. Troche twardo amortyzuja ale za to sa ciche i dobrze trzymaja sie drogi. Niestety nie miałem jeszcze okazji testowac tych opon na sniegu...
Zakupu dokonałem po przeczytaniu niemieckich testów opon calorocznych. Bardzo ciche. Jeździłem po suchym i mokrym - bardzo dobrze odprowadzają wodę i trzymają się drogi. Na błocie pośniegowym oraz śniegu zachowują się jak dobre zimówki.
Opony kupione z wyboru, chciałem spróbować wielosezonu. W porównaniu do letnich porażka, dla dynamicznie jeżdżących nie polecam, zachowują się jak typowe zimówki, są za miękkie. Jeżeli jednak masz dość co sezon wizyt u wulkanizatora polecam. Mam napęd na obie osie wiec przy ruszaniu nie zauważyłem różnicy, natomiast w zakrętach auto żyje własnym życiem, cieżko stwierdzić co się dzieje z kołami.
Polecam te oponki sezonowe atrakcyjna cena i spełniają moje wymagania
Zadowolony jestem z jazdy w okresie zimowym, zero poślizgów.
Stosunek jakosci do ceny dobry
Zakupione z wyboru po wnikliwych analizach opinii z internetu. Finalnie przekonał mnie test z niemieckiego tygodnika AutoBild.Super wyglądają i mają taki mini rant ochronny a'la FR, nie widać tego na żadnym zdjęciu w internecie. Opony super w prowadzeniu i co dla mnie ważne są ciche może nie tak jak typowo letni Continental ale jest bardzo dobrze. Chyba najlepsze oponki całoroczne na których jeździłem a mam porównanie /u żony w aucie Kleber Quadraxer też bardzo fajne ale mega śliskie na deszczu! /brat jeździ na Optimo 4S też OK ale jest wyczuwalny duży opór toczenia!
Na bardzo mokrej nawierzchni, opona radzi sobie marnie. Należy zachować szczególną ostrożność, tak poza tym to świetna opona letnia, byłaby idealna w tej cenie gdyby miała mniejsze spalanie
Godne polecenia
Opony do auta hobby, doskonale się w nim sprawdziły.
Może i jest głośniejsza, ale nie jeżdżę z otwartym oknem, więc tego nie słyszę. Ogólne wrażenia - porządna marka, przyjemna jazda.Używałem opony Michelin/Nokian - nie widzę jakiejś fundamentalnej różnicy, także w zużyciu paliwa. A nie mam problemu z drugim kompletem opon. Musiałem ocenic zachowanie na śniegu - wpisałbym 0, bo jeszcze nie było śniegu w tym roku :) Więc wpisałem 1, bo inaczej system nie chciał przyjąć oceny
Bardzo dobra opona całoroczna, świetnie się trzyma drogi w każdych warunkach. Dla tych co jeżdżą około 10 000 km na rok i przeważnie w mieście starczy na 4 - 5 lat. Polecam zwłaszcza w cenie OPONEO z Bydgoszczy.
Zimą na nich jeszcze nie jeździłem , natomiast w relacji do wyglądu bieżnika opona zaskakująco cicha w warunkach poza zimą, po przejechaniu 6 tys km nie widać oznak zużycia
Jeżeli pojawi się konieczność wymniany, kupię ponownie
To moje pierwsze całoroczne gumy i nie sprawdziłem ich w warunkach zimowych, ale Falkeny mogę polecić już po 2000 km. Auto prowadzi się pewnie i chociaż jeżdżę dość spokojnie, wchodzenie w ostrzejsze zakręty nie sprawia problemów. Bieżnik ma ciekawy layout i widać jego dopasowanie do szerokiego wachlarza warunków naszej strefy klimatycznej. W porównaniu do opon letnich, spalanie nie wzrosło ani odrobinę. Jedyny mankament jaki można odczuć podczas jazdy, to gdy poruszamy się po wilgotnej (ale nie, całkowicie mokrej) nawierzchni. Słychać wtedy dość charakterystyczny szum, poza tym są bezgłośne. Dodatkowo, w upalne dni odczuwałem coś w rodzaju nieznacznego zmiękczenia gumy, dawało to złudzenie jazdy na zimówkach po suchym asfalcie. Ogólnie bardzo dobry stosunek cena/jakość, czekam na zimę ;)
Świetne opony przy niskim nakładzie finansowym
Opony sprawuja sie dobrze na mokrej nawierzchni jak i na suchej, Godne polecenia !!
Miałem okazje jechać na tych oponach latem w deszczu do belgi i powiem ze do tego auta te opony sa stworzone żadnych nie przewidzianych sytuacji, po przejechaniu około 5 tys nie widać śladów zużycia. Nie sa specjalnie głośnie, w zakrętach dobrze trzymają się. Należy dodać ze żadna opona nie zastąpi rozsądku i opanowania kierowcy.
Przed zakupem długo zastanawiałem się czy warto kupić opony wielosezonowe. Teraz wiem, że był to dobry wybór. Opony użytkowane głownie w mieście. Polecam opony Falken!
Porażka. Opona wyważona juz 6 raz wydałem z 300zl i dalej przy 100 120 km/h zaczyna bić. Nie mam nic na wymianę bo stare wywaliłem i mam problem z reklamacja. Ale dla mnie to nieporozumienie by 3 z 4 opon nie dało się wywazyc w 3 różnych serwisach. Nie polecam nikomu lepiej dodać te 200 300zl i kupić coś co nie zbierze nam czasu i nerwów. Na koniec i tak wyjdzie na to samo.
Opona zachowuje się odpowiednio we wszystkich warunkach spotykanych na polskich drogach. Dobry stosunek jakości do ceny.
Wcześniej jeżdziłem na Dębicach Nawigator bieżnik zużył się równomiernie po 50 tys,km - teraz chcialem sprawdzić jak sprawują się opony nieco droższe i zza oceanu - bieżnik jest nowoczesny, opona kierunkowa więc myślę,że jest nieco cichsza od polskiej,na mokrej jak i suchej nawierzchni zapewnia dobrą przyczepność, na śniegu też sprawuje się bardzo dobrze. Jestem zwolennikiem opon całorocznych i nie zamierzam już wydawać pieniędzy na dwa komplety kół - tak było do 2011 r.,ale odkąd się przekonałem na własnej skórze stwierdzam, że nie warto.
Po przejechaniu ponad 2000 km w grudniu i styczniu, uważam, że opony są bardzo dobre. Nie miałem okazji sprawdzić ich na głębokim śniegu. W tym sezonie w moim mieście śnieg spadł tylko raz i dość szybko rozpuścił się. Ale w tych warunkach sprawowały się bardzo dobrze. Na lekko mokrej nawierzchni słychać specyficzny gwizd. Nie jest bardzo głośny i nie przeszkadza w jeździe. Tym bardziej, że u mnie słyszalny jest w zakresie prędkości 50-70 km/h. Hamowanie na mokrej nawierzchni zdecydowanie lepsze niż na oponach Continental Winter Contact TS810. Na suchej nawierzchni opony toczą się cicho. Ale w przypadku tego samochodu porównuję do Continental Winter Contact TS810. Jest ciszej niż właśnie na Conti. Hamowanie na suchym asfalcie zimą również lepsze niż w przypadku Continentali. Możliwe, że to kwestia porównania opony nowej z nieco już zużytą. Bardzo przyjemnie tłumią drobne nierówności - tak sprężyście i cicho. Chociaż teraz wydaje się, że drobnych pęknięć asfaltu jest więcej niż podczas jazdy na Continentalach. Ale jest zdecydowanie ciszej. Przy prędkościach autostradowych jest bardzo stabilnie. Nie są to moje pierwsze opony całoroczne. W innym samochodzie miałem już Barum Quartaris i Goodyear Eagle Vector EV2+. Goodyear'y są dobre, ale głośne. Barum'y ciche, ale na mokrej nawierzchni trzeba uważać - auto robi się podsterowne. Falken AS200 obecnie wydają się mieć super właściwości - dobre na suchym, mokrym i na niewielkim śniegu. Zobaczymy, jak będzie w pozostałych warunkach.
Przejeździłem na nich jesień i zimę mając same dobre doświadczenia. Poziom hałasu mógłby być niższy.
Bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Stosunkowo ciche jak na opony wielosezonowe. Polecam