Dayton Touring 185/65R15 88 H

PRODUCENT
MODEL Touring
ROZMIAR 185/65R15
SEZON letnie
POJAZD osobowe
INDEKS PRĘDKOŚCI H
INDEKS NOŚNOŚCI 88



Przeczytaj opinie o oponie Dayton Touring

5/6

Ilość opinii: 181

Typ: opona klasy ekonomicznej przeznaczona na sezon letni.

Przeznaczenie: samochody osobowe.

Charakterystyka: Dayton Touring to opony do codziennej jazdy, które bardzo dobrze sprawdzają się zarówno na suchej, jak i na mokrej nawierzchni. Jest to zasługa symetrycznego bieżnika, który dzięki zoptymalizowanemu bieżnikowi radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni. Szerokie rowki sprawnie odprowadzają wodę i błoto spod czoła opony, co wpływa na poprawę przyczepności i stabilności na drodze.

Za płynne ruszanie z miejsca i skrócenie drogi hamowania odpowiadają solidne klocki bieżnika. Wzmocniono także boki opony, dzięki czemu jest ona odporniejsza na otarcia i rożnego rodzaju uszkodzenia mechaniczne. Nowoczesna mieszanka użyta do budowy Dayton Touring zapewnia elastyczność w szerokim zakresie temperatur, w efekcie czego osiągi są zawsze na optymalnym poziomie.

Dayton to amerykańska marka, która od 1961 roku wchodzi w skład jednego z największych koncernów oponiarskich na świecie – Bridgestone.

Bridgestone, Firestone, Dayton

Bridgestone Sales Polska Sp. z o.o. zapewnia wysoką jakość opon, dętek i ochraniaczy oraz udziela gwarancji według następujących zasad:

  1. Gwarancja obejmuje tylko wady i uszkodzenia, które mogą być przypisane producentowi. Inne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub uszkodzeniami mechanicznymi nie będą rozpatrywane pozytywnie.
  2. Ostateczna decyzja uznania reklamacji będzie podjęta przez reprezentanta Bridgestone Sales Polska lub osobę upoważnioną przez Bridgestone Sales Polska.
  3. Okres gwarancji dla wszystkich produktów wynosi 4 lata od daty sprzedaży. Dla pełnego zwrotu (wymiana opon) okres gwarancji wynosi 1 rok. Dla opon zakupionych wcześniej niż rok od daty uznanej reklamacji, ale nie później niż 4 lata od daty sprzedaży, zastosowana będzie metoda częściowego zwrotu, tzw. metoda pozostałej głębokości bieżnika (PGB), ustalona wg zużycia bieżnika.
  4. W przypadku przerwania produkcji reklamowanego produktu, do rozliczeń będzie używany podobny produkt.
  5. Reklamacja lub częściowa rekompensata nie obejmuje jakichkolwiek przypadków opisanych poniżej:
    • zniszczenie opon spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub przechowywaniem;
    • opony zużyte poniżej minimalnej głębokości bieżnika (opony, których wskaźniki zużycia zostały odkryte);
    • opony, które naprawiano, bieżnikowano, nacinano lub które są ponownie reklamowane, opony z niewłaściwie wypełnioną Kartą opony;
    • zniszczenia wynikające ze złej geometrii ustawienia kół, niewyważenia kół, wadliwych hamulców lub amortyzatorów, niewłaściwego ciśnienia, nadmiernego obciążenia opon, działania chemikaliów lub oleju, ognia, używania łańcuchów, wypadku lub kolizji, użycia opon w rajdach lub innych zawodach, używania niewłaściwych opon w terenie, jazdy na oponie bez powietrza, celowego uszkodzenia;
    • zniszczenia wynikające z uszkodzeń nawierzchni drogi;
    • uszkodzenia wynikające z użycia niewłaściwych lub uszkodzonych felg.
  6. Rekompensata będzie przeprowadzana według następujących zasad:
    • w przypadku uznania reklamacji opony kupionej nie wcześniej niż przed rokiem
    • rekompensata będzie polegała na wymianie reklamowanej opony na nową. W przypadku, gdy reklamacja dotyczy opony zakupionej wcześniej niż rok temu, ale nie później niż 4 lata od daty sprzedaży, rekompensata będzie dokonana w formie pieniężnej, częściowo według zużycia bieżnika, tzw. Metody PGB.
  7. Zgłoszenia reklamacji należy dokonać w punkcie zakupu opon.
  8. Opony, dętki lub ochraniacze firmy Bridgestone Sales Polska powinny spełniać następujące warunki:
    • wszystkie opony, dętki lub ochraniacze firmy Bridgestone Sales Polska powinny być odpowiednio dobrane do warunków pracy;
    • wszystkie opony, dętki lub ochraniacze firmy Bridgestone Sales Polska powinny być montowane przy użyciu przeznaczonych do tego narzędzi i według odpowiednich schematów;
    • standardy techniczne, tj. ciśnienie, obciążenie, prędkość oraz inne warunki powinny być zachowane;
    • w kwestii oznaczenia opon i działania serwisu Klient może konsultować się ze sprzedawcą lub pracownikiem Bridgestone Sales Polska.
  9. Wszystkie przypadki nieomówione w tym regulaminie gwarancji będą rozpatrywane zgodnie z polskim prawem.


W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.