infolinia: 0801 11 43 43

Infolinia

0801 11 43 43

Doradzimy w wyborze opon i felg!

Godziny pracy infolinii: Pon - Wt 7 - 22 Środa31.05 nieczynne Czw -Pt 01.06 8 - 18 Sobota 02.06 8 - 18 Niedziela 03.06 nieczynne Poniedziałek 04.06 7 - 22 Wtorek 05.06 7 - 22

Opony do samochodów Jeep

Jeep

Wybierz model Jeep

Jeep Cherokee
  • SUV I
  • SUV II
  • SUV III
  • SUV IV
  • SUV IV FL
Jeep Commander
  • SUV I
Jeep Compass
  • SUV I
  • SUV I FL
  • SUV II
Jeep Grand Cherokee
  • SUV II
  • SUV III
  • SUV IV
Jeep Liberty Sport
  • SUV I
Jeep Patriot
  • SUV I
Jeep Renegade
  • SUV I
  • SUV I FL
Jeep Wrangler
  • Terenowy I
  • Terenowy II
  • Terenowy III
  • Terenowy IV
  • Unlimited III

Jeep

W 1940 roku armia USA ogłosiła przetarg na lekki pojazd rozpoznawczy. W konkursie wzięło udział 135 producentów. Pierwszy prototyp auta, które dziś nazywamy Jeepem powstał w ciągu tylko 49 dni. Twórcą prototypu był Delmar G. Roos - wiceprezes ds. inżynierii Willys-Overlanda.

Rok później miał miejsce kolejny etap przetargu. Każdy z trzech wybranych producentów miał wyprodukować 1 500 sztuk pojazdu. Wojsko przeprowadziło swoje testy. Na podstawowy pojazd armii USA wybrano konstrukcję Willysa. Początkowa nazwa Willys Quad została zmieniona na Willys MB. Żołnierze ochrzcili nowy pojazd mianem "Jeep". Prawdopodobnie nazwa wzięła się od wymowy głosek GP –skrótu od General Purpose. Na potrzeby armii amerykańskiej Willys-Overland wyprodukował ponad 368 000 pojazdów.

Po zakończeniu II wojny światowej Chrysler zastrzegł znak towarowy "Jeep". Chcąc wprowadzić samochody Willys do powszechnego użytku w postaci Universal Jeepa. Pierwszy cywilny Jeep CJ-2A powstał w 1945 roku. Model produkowano przez cztery lata.

W 1953 roku pojawił się na rynku model CJ-3B. Miał nowa maskę i był przystosowano do pomieszczenia czterosilnikowego silnika górnozaworowego "Hurricane" typu F-Head. Produkcja tego modelu trwała do 1968. W USA sprzedano ponad 150 tys. egzemplarzy. W tym samym roku firma Willys-Overland została przejęta przez Kaiser Company.

Dwa lata później zaprezentowano model CJ-5. Wprowadzone modyfikacje przełożyły się na większy komfort jazdy, co z kolei zaowocowało większym zainteresowaniem ze strony klienteli.

W roku 1962 na rynku pojawił się model Wagonner. Charakteryzował się pierwszą w pojeździe 4x4 automatyczną skrzynią przekładniową. W roku 1970 firma Kaiser Company została przejęta przez American Motors Corporation.

1973 rok to nowy model CJ-7. Był to pierwszy produkt tak radykalnie zmieniony względem pierwowzoru. W dniu 1987 roku firma American Motors Corporation została przejęta przez Chrysler Corporation. W 1998 roku Chrysler, wraz z przedsiębiorstwem Daimler-Benz, tworzą koncern pod nazwą DaimlerChrysler.

W 2003 roku na rynku pojawił się Wrangler Rubicon, który został wyposażony w mosty napędowe Dana 44 oraz blokadę mechanizmów różnicowych opalaną za pomocą przycisku. W roku 2004 miała miejsce premiera Wranglera Unlimited. W 2005 roku Jeep wprowadza na rynek nowego Grand Cherokee oraz projektuje Commandera.

Na seryjnym wyposażeniu Jeepów Wrangler Sport i Wrangler Sahara znalazły się opony Bridgestone D840 HZ. Jeep Commander korzysta zaś z opon Goodyear Wrangler HP All Weather i Wrangler AT/R.