infolinia: 0801 11 43 43

Infolinia

0801 11 43 43

Doradzimy w wyborze opon i felg!

Godziny pracy infolinii: Pon - Wt 7 - 22 Środa31.05 nieczynne Czw -Pt 01.06 8 - 18 Sobota 02.06 8 - 18 Niedziela 03.06 nieczynne Poniedziałek 04.06 7 - 22 Wtorek 05.06 7 - 22

Opony do samochodów Infiniti

Infiniti

Wybierz model Infiniti

Infiniti EX
  • SUV I
Infiniti FX
  • SUV I
  • SUV II
Infiniti G
  • Cabrio I
  • Coupe I
  • Sedan I
Infiniti M
  • Sedan Y51
Infiniti Q30
  • Hatchback I
Infiniti Q50
  • Sedan I
Infiniti Q60
  • Coupe II
Infiniti Q70
  • Sedan I
Infiniti QX30
  • Crossover I
Infiniti QX70
  • Crossover I

Infiniti

Historia Infiniti zaczęła się w 1985 roku. Nissan podjął wtedy decyzję o stworzeniu od zera luksusowej marki aut. Rok później rozpoczęto prace nad modelem Q45. Nazwa Infiniti (ang. Nieskończoność) powstała w roku 1987.

Dwa lata później model zaprezentowano publicznie. Początkowo w skład marki wchodziły tylko dwa modele – limuzyna Q45 oraz coupe M30. Pierwsze wyniki sprzedażowe były rozczarowaniem.

Wraz z upływem czasu – oraz zdobywanymi nagrodami – sprzedaż rosła. Początkowo za sprawą Q45, który bazował na japońskim Nissanie President. Auto posiadało najmocniejszy w swojej klasie 278-konny silnik V8. Coupe M30 był w rzeczywistości Nissanem Leopardem. Jednak słaby silnik sprawił, że auto nie cieszyło się wielką popularnością. W 1991 roku do gamy dołączyła otwarta wersja M30. Jednak dwa lata później zaprzestano produkcji obydwu modeli.

1991 rok to debiut trzeciego – najmniejszego – modelu G20. Jest to w rzeczywistości Nissan Primera. Koniec lat 90. okazał się klapą. Klientom nie spodobały się propozycje postrzegane jako przerobione Nissany. Mimo słabnącej sprzedaży podjęto decyzję o wdrożeniu nowej gamy aut. Mowa o G35, który w 2003 r. zdobył tytuł samochodu roku czasopisma "Motor Trend".

Nowy szef Nissana – Carlos Ghosn postanowił odbudować wizerunek Infiniti jako dynamicznych limuzyn. Nowy model M45 spotkał się ze względnym uznaniem. Natomiast sukcesem okazał się crossover FX (2003). Przełożyło się to na zwiększenie sprzedaży.

Miejsce QX4 zajął model QX56 – luksusowa terenówka z 5,6-litrowym silnikiem V8 (320 KM). Nowa generacja modelu FX – FX50 to najmocniejsze auto tej marki. Ostatnim zaprezentowanym modelem jest otwarta wersja G37, a w kolejce czeka już nowa generacja M z napędem hybrydowym i dieslem V6, przeznaczonym na rynek europejski. Zapowiedzią potencjału Infiniti pozostaje koncept Essence - zjawiskowe coupe z napędem hybrydowym o mocy 592 koni.